В Україні заборонили відомий телеканал: причина цього рішення вражає

Російський телеканал "Дождь" поплатився за невизнання анексії Криму. – повідомляє Корупція.Інфо

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення заборонила мовлення каналу на території України і дала провайдерам місяць на те, щоб замінити його на інший.

Про це на засіданні 12 січня заявив глава Нацради Юрій Артеменко, повідомляє кореспондент "Телекритики".

За словами Артеменка, співробітники "Дождя" ігнорують Закон України "Про телебачення і радіомовлення".

"Зокрема, телеканал транслював сюжети з інформацією, яка свідчить про незнання державних кордонів і зазіхає на територіальну цілісність України", – сказав Артеменко.

У Нацради й раніше виникали питання до телеканалу. Його керівництво гарантувало дотримання українського законодавства, однак цього так і не сталося.

"Справа в тому, що протягом усього 2016 року ми неодноразово фіксували порушення державного законодавства України з боку "Дождя". Вони транслювали російську рекламу. Ми зробили крок назустріч телеканалу і звернулися до них із проханням усунути порушення. Нам обіцяли припинити це, і через два місяці з'явилася українська версія "Дождя" без реклами. Але вона так і не надійшла у Нацраду", – пояснив Артеменко.

Крім того, журналісти російського каналу неодноразово в ефірі називали Крим російським.

"В ефірі цього телеканалу адміністративний кордон між Херсонською областю та АР Крим зображувався як кордон між Україною і РФ", – заявив член ради Сергій Костинський.

У зв'язку з даними порушеннями, Нацрада одноголосно проголосував за виключення каналу зі списку іноземних програм, які відповідають списку Європейської конвенції.

Загрузка...