Спільна риса українського бізнесу: набрати оберти та перетворитись на г*вно — блогер

Спільна риса українського бізнесу: набрати оберти та перетворитись на г*вно - блогер

У будь-якого українського бізнесу є одна спільна риса — після того, як бізнес набирає обертів та стає популярним (іноді — монополістом), то цей бізнес перетворюються в г*вно.

Ви можете зі мною не погодитись, і сказати, що більшість українських бізнесів гівно з самого початку. Теж правда.

Що заважало uklon навести порядок в службах таксі і стати місцевим @uber, як яндекс.таксі стало в Росії чи Gett в Ізраїлі? Чому не можна було зробити все те саме, що вони зробили зараз, але рік тому? Риторичне питання. Як вірно сказав Ilia Kenigshtein на відкритті другого циклу Egap Challenge: 2 000 000 гривень для 12 проривних стартапів, уберу знадобилось всього 3 місяці, щоб українці хоча б кілька хвилин на день відчули себе людьми.

Нова пошта, яку ставили всі в приклад надійного сервісу та партнера спочатку так опустила ціни, що аж підняла. Ну фіг з ним, головне, щоб якість не впала. Але ж вона впала — черги, закриття відділень, обмеження по вазі, 4 дні доставка в межах Києві, неможливість швидкого реагування на не стандартні ситуації. Фб пестрить повідомленнями про загублені посилки, затримки та некомпетентність персоналу. Нова пошта, я поясню для вас: ваш бізнес — вчасно доставити вантаж. Яка система, алгоритм доставки, кількість водіїв, погода — мене це НЕ ЦІКАВИТЬ. Ви обрали свою нішу бізнесу і претендуєте на лідерство. Поки що ви швидкими темпами наближаєтесь до сервісу рівня Пошти Росії.

Якість та рівень сервісу служби підтримки Приватбанку знають всі. Замість того, щоб стати кращими в своїй сфері (кращими не серед мастодонтів типу ощадбанку чи зливних бачків типу михайлівського, а дійсно сучасним інноваційним банком), банк займається доствкою піци, квитками і igov, що суперечить будь-якій логіці і здоровому глузду.

Львівська Майстерня Шоколаду, яку я просто обожнюю, виставляє ціни на свою продукцію на рівні світових шоколадних брендів в рітейлі і вище світових брендів в кав’ярнях. Ви це зараз серйозно?

Про МАУ говорити не буду. Там і так все ясно.

ЦУМ з новими українськими брендами з цінами, що перевищують самі афігевші світові бренди. Рілі?

Цитруси, інтертопи і інші бізнеси навіть не буду згадувати, тому що я не розумію, як можна купувати щось у подібних магазинах без травми для психіки.

Інноваційні стартапи? Ой, 100 метрів від межі Києва — привеземо не через годину як обіцяли, а через 4 дні новою поштою. Чому китайці можуть привезти безкоштвно з Китаю, а ви, бляді, не можете проїхати лишніх сто метрів, за які вам заплатять?

Сервіси, в яких відсутні цілі населені пункти, а примітки ми не читаємо, тому поїхали в друге місто, а там виявилось, що такої адреси немає. Логістична компанія не перевіряє коректність адреси ДО того, як створює маршрути. Це якась бага в ДНК, в мене іншого пояснення немає.

Рятують зарубіжні сервіси, пару-трійка надійних бізнесів, які поки що не підводили та дюті фрі.

Як з цим боротись? Важко сказати. Ціни зростають, якість падає, після чого відповідальність перекладається на покупця. Так, в інших країнах теж є проблеми. Але в інших країнах за поганий сервіс можна засудити, а в нас що? Ми вам повернемо 2.8 грн. за відсутній інтернет 24 години?

Основна проблема в відсутності альтернатив. Ну яка альтернатива НП — ІнТайм, який краде вантажі, а потім відбрехується, що нічого не знає, ака альтернатива приватбанку — ощад і ящик валідолу?

Країні потрібні люди, які вміють масштабувати бізнес та робити його клієнто-орієнтованим. Не на словах, а на ділі.

P.S. В Україні дешевий алкоголь і цигарки. Ну хоч щось

P.S.S. Одна із посилок, що 100% мала прийти сьогодні від Нової пошти (за їх словами) так і не доїхала.

Загрузка...